Reviews

★★★★★

“Op Minicamping 't Brenneke hebben wij mede door de gastvrije ontvangst, de ideale locatie t.o.v. fietsroutes , en de schone staat van de was/douche gelegenheid een heerlijke tijd gehad.”

Fam Welboren
★★★★★

“Mooie en goedverzorgde camping. Claudia is gastvrij en zorgt goed voor haar gasten. Ligging in een prachtige omgeving voor mooie fiets- of wandeltochten.”

Familie Samel
★★★★★

“Pracht camping, ruime plaatsen, keurige grasmat ,mooi sanitair dit alles wordt door een enthousiaste Claudia tot een plezierige vakantie gemaakt”

H en G Klinge
★★★★★

“Het verblijf in de pipowagen was, naast de gastvrijheid van iedereen om ons heen, één groot feest. Een heerlijke plek om tot rust te komen. De wagen ziet er prachtig uit en is helemaal af. Wij hebben het helemaal naar ons zin gehad en komen zeker nog eens terug!”

Marianne Blokzijl
★★★★

“2e helft van juli 10 dagen met de caravan op 't Brenneke doorgebracht. De eigenaren Claudia en Marcel zijn hartelijke zeer betrokken mensen. De sanitaire voorzieningen zijn meer dan uitstekend. Wij waren er precies in de periode dat in Nederland hitterecords werden gebroken. Wat meer beschutting tegen de zon zou dan wel fijn zijn geweest. In de omgeving kunnen prachtige fietstochten worden gemaakt (heel bijzonder zijn de Maasheggen). Voor de boodschappen kan je goed terecht in het op ca 15 fietsminuten gelegen gezellige Boxmeer. Wij denken met plezier terug aan ons verblijf op 't Brenneke.”

Ted van Rijswijk
★★★★★

“Wat en mooie, liefdevolle plek. Wij als fietstrekkers, ervaren het verschil tussen de ene of de andere camping. Veel aandacht voor detail, zorgzaam & welkom! Succes verder, jan en anna”

Jan en Anna
★★★★★

“Hoi Claudia, Marcel, Niek en Meike, Wat hebben wij genoten van jullie gastvrijheid, zorg enz. Eigenlijk is het niet op te noemen hoe lief jullie allemaal zijn.Meike die zo oppast op Chico, erg fijn dat je daar dan gebruik van mag maken. Beslist zien we elkaar weer terug, poot van Chico Gijs en Mieke”

Gijs en Mieke
★★★★★

“Claudia &fam je doet (jullie) doen het hier fantastisch, lieve warme mensen met het hart op de juiste plaats. Alige 4 daagse! tot weerziens , Jominick en Chirine (Belgie)”

Chirine
★★★★★

“Als fietskampeerder heb ik me erg thuisgevoeld op jullie fraaie schone goed onderhouden camping. Het fijnste vond ik nog de hartelijke ontvangst. Tijd voor een praatje. Jullie geven de kampeerder een echt thuisgevoel door jullie betrokkenheid. De mooiste camping tot nog toe!! Bednakt en zo doorgaan. Hans Menniga”

Hans Menniga
★★★★★

“Claudia, Marcel, Niek en Meike, Door de Corona moesten we dit jaar in eigen land kamperen, dus op zoek gegaan naar een minicmaping. Zodioende kwamen we bij jullie. We hebben erg genoten. De mooie plaatsendie zeer ruim zijn opgezet, schoon, alles keurig in orde. Jullie mogen trots zijn op wat jullie hebben opgezet. We hopen dan ook zeker nog een keer terug te komen. Heel veel succes met alles, groetjes Herman en Wiesje uit Julianadorp.”

Herman en Wiesje
★★★★★

Mooie camping in de natuur tussen velden met vele fiets en wandelroutes. Goed sanitair en een verzorgd campeerterrein. In de buurt van een station en winkels in de buurt.

ACg8ocI X GT zp45j 3iP9aZuvMK 9DCY8qq7PSVxMLasoxlQrjPw=s128 c0x00000000 cc rp mo ba3Frans de Laat
★★★★★

Heerlijke camping met vriendelijke eigenaren. Fijne ruime, verharde plekken voor de caravan / camper. Er zijn ook waterpunten langs je plek. Het ziet er netjes en verzorgd uit; alles prachtig in de bloemen, nu ook eind september. 🌺

ACg8ocJy9P7EhDwKtKgbQl7kVSDq1x6ttJTsF6QcaW24D8dETbQ ag=s128 c0x00000000 cc rp mo ba2C C
★★★★★

Wat een prachtige, schone, gezellige camping. Prachtige fiets en wandelroutes in de omgeving. Boxmeer vlakbij, een gezellig centrum en goed voor de boodschappen te doen. Het was TOP om op "t Brenneke" te mogen vertoeven met Pasen. Eerste Paasdag stond er koffie en iets lekkers klaar bij de overdekte huiskamer voor alle gasten, hoe lief is dit dan. Een fantastisch lieve, gastvrije gastvrouw is Claudia. Iedere dag komt ze een gezellig praatje maken en heeft dan voor de hondjes lekkere koekjes bij zich. Claudia en familie…. hartstikke bedankt voor het fijne verblijf bij jullie. Wij hebben Genoten met de hoofdletter G. Wij komen zéker nog eens terug.

ACg8ocLdrH2JMOi2aBcqNkXx dvXwaDcEFrwzG8m1RoFayXcCLyNNEN =s128 c0x00000000 cc rp mo ba3Gita
★★★★★

Nou, Claudia en Marcel, als ik alle reviews zo lees, heb ik daar eigenlijk niets aan toe te voegen. In vier woorden Toplocatie, topfamilie, topregio, top-pipowagen Claudia, bedankt voor je hartelijke ontvangstpraatje en Marcel jij bedankt voor het plaatsen van mijn fiets op de auto bij vertrek. Volgend jaar ben ik er weer als de kippen bij! Gr Juul

ACg8ocLBNkGY tVd1KQ4jPpHRgB8yusyPE51fTYN 0VsEaCsmDHgtA=s128 c0x00000000 cc rp moWim van Liempt
★★★★★4,8 van 5 (229 reviews)